Jag tycker att rögle släpper in för mycket mål och man är utvisade för mycket i dagens match :o) Nä men ser väl bra ut änsålänge
Rögle
« Föregående · 26884 Till forumet
Sv: Rögle
Får väl tacka Gislaved antar jag. Efter Tingsryds seger idag med 8-1 mot Mörrum så rycker vi lite. Antar att pressen ligger på Rögle i nästa match eftersom vi leder med 3 poäng just nu.
Länkar:
http://taif.nu
http://taif.nu
Sv: Rögle
Vilken press ??
Det enda målet som finns uttalat är att gå till Superallsvenskan. Sen om man gör det som 2:a, 3:a eller 4:a spelar mindre roll. Visst är det en kul detalj att ligga före TAIF..men att hamna bland de fyra första är viktigare.
Sen är det klart jag hoppas och tror på Rögleseger på söndag. Plattmatcher som igår händer var säsong..
Det enda målet som finns uttalat är att gå till Superallsvenskan. Sen om man gör det som 2:a, 3:a eller 4:a spelar mindre roll. Visst är det en kul detalj att ligga före TAIF..men att hamna bland de fyra första är viktigare.
Sen är det klart jag hoppas och tror på Rögleseger på söndag. Plattmatcher som igår händer var säsong..
« Föregående · 26884