Jag tycker att rögle släpper in för mycket mål och man är utvisade för mycket i dagens match :o) Nä men ser väl bra ut änsålänge
Rögle
« Föregående · 26884 Till forumet
Sv: Rögle
Får väl tacka Gislaved antar jag. Efter Tingsryds seger idag med 8-1 mot Mörrum så rycker vi lite. Antar att pressen ligger på Rögle i nästa match eftersom vi leder med 3 poäng just nu.
Länkar:
http://taif.nu
http://taif.nu
« Föregående · 26884