Rögle BK
« Föregående · 49530 Till forumet
Sv: Rögle BK
Öh, nu vet jag inte riktigt vad du menar?
Vi "skyller på domaren"??? Iofs vet jag inte vilka som är "vi", men åtminstone i RFNs matchreferat står att läsa:
"Domare Ulrik Lindh fick ta emot en hel del högljudd kritik. Men mycket av den var oförtjänt. Lindh hade en hög toleransnivå, men vägde inte över åt något håll. Det såg helt enkelt ut som en Superallsvensk match ska göra – förutom det faktum att Rögle förlorade."
Det tolkar inte jag som att vi försöker skylla på domaren i alla fall!
Skisamma - ikväll kör de över Saik istället ;-)
Vi "skyller på domaren"??? Iofs vet jag inte vilka som är "vi", men åtminstone i RFNs matchreferat står att läsa:
"Domare Ulrik Lindh fick ta emot en hel del högljudd kritik. Men mycket av den var oförtjänt. Lindh hade en hög toleransnivå, men vägde inte över åt något håll. Det såg helt enkelt ut som en Superallsvensk match ska göra – förutom det faktum att Rögle förlorade."
Det tolkar inte jag som att vi försöker skylla på domaren i alla fall!
Skisamma - ikväll kör de över Saik istället ;-)
« Föregående · 49530
En sak kan jag säga i alla fall. Rögle måste våga skjuta flera skott mot mål. Det behöver inte vara klara chanser hela tiden. I 2:a och 3:e perioden blev det lite pinsamt. Speciellt då Rögle hade 5 man mot 3.
Ska Rögle kunna mäta sig mot de andra Superallsvenska hockeylagen måste de öva sig mer på målskott.
Det var allez!
Max Larsson