Skärpning
« Föregående · 194020 Till forumet
Sv: Skärpning
grön: Förstår inte riktigt vad du menar. Visst skriver jag väldigt mycket i gästboken, men att jag "förpestar" den är nog lite att ta i va? Jag skriver inga svordommar eller liknande.
Ditt inlägg låg ju inte på speciellt hög nivå heller och att göra två utropstecken höjer ju inte heller statusen.
Sköt ditt eget.
mvh Hasse
Ditt inlägg låg ju inte på speciellt hög nivå heller och att göra två utropstecken höjer ju inte heller statusen.
Sköt ditt eget.
mvh Hasse
Sv: Skärpning
Hackborn1:
Fattar inte varför folk måste va så jävla dryga mot andra suporters i olika gästböcker hela tiden.
Har ni inga liv?
Mitt tips är: Skaffa EN hobby till ut över hockeyn.
Går det bara ut på att dissa andra lag eller suporters så mycket som möjligt?
Det som ger MEJ kickar är när mitt lag, RÖGLE spelar bra och vinner, vilket inte alltid kombineras men ändå.
Hylla INTE Hata!
Fattar inte varför folk måste va så jävla dryga mot andra suporters i olika gästböcker hela tiden.
Har ni inga liv?
Mitt tips är: Skaffa EN hobby till ut över hockeyn.
Går det bara ut på att dissa andra lag eller suporters så mycket som möjligt?
Det som ger MEJ kickar är när mitt lag, RÖGLE spelar bra och vinner, vilket inte alltid kombineras men ändå.
Hylla INTE Hata!
« Föregående · 194020
Sen skulle jag vilja fråga om det är någon som vet hur mycket folk Rögle har kalkylerat med i SA?