Vill se lite snurrande halsdukar i klacken ikväll, det var längesen man såg det sist! Ta nu med Era halsdukar ikväll, gamla som nya, spelar ingen roll!
Snurrande halsdukar!
« Föregående · 185949 Till forumet
Sv: Snurrande halsdukar!
Nu börjar man få riktigt ont i magen, det ända man tänker på nu är matchen ikväll. Tro att spelarna är tända till max!!!!
Sv: Snurrande halsdukar!
D Quaid: Jo, de e ju sant, hård i magen är man alltid men det blir värre när det vankas viktiga Röglematcher...Oh vad jag längtar!
« Föregående · 185949