var nöjda!...
« Föregående · 186290 Till forumet
Sv: var nöjda!...
Synd att Rögle inte kunde avgöra när man totalt dominerar perioden.
Men "oavgjort" är väl mest rättvis. Njä kanske inte ändå.
Löven skapade faktiskt inte så värst mycket.
Men gott å se att Rögle hänger med.
Hur skoj hade det varit med 1-4 förlust eller något.
Jaja, vi ses i stockholm
Men "oavgjort" är väl mest rättvis. Njä kanske inte ändå.
Löven skapade faktiskt inte så värst mycket.
Men gott å se att Rögle hänger med.
Hur skoj hade det varit med 1-4 förlust eller något.
Jaja, vi ses i stockholm
« Föregående · 186290
VI GRÖNT VI E VITT VI ER RBK!
förresten, härlig stämning AIA skapade...