Nå, hur kommer det att gå borta i Nyköping på måndag då? Jag tror det kommer att bli 0-2, "The Wall" spikar igen =)
Nyköping - Skellefteå AIK
« Föregående · 531640 Till forumet
Sv: Nyköping - Skellefteå AIK
GulSvartaMalin: Full rulle från första nedsläpp.
Akt 1: 0-1 Jimmie Ericsson PP, 0-2 Söderberg
Akt 2: 0-3 Paulsson, 1-3 Wallenberg PP
Akt 3: 1-4 Mikaelsson, 1-5 Wernblom PP
Sv: Nyköping - Skellefteå AIK
skellefteå_elit: GRATTIS TILL ES-PLATSEN,DET HÄR KAN NI JU INTE MISSA!!!
Sv: Nyköping - Skellefteå AIK
GulSvartaMalin: Jag tippar också på att han spikar igen..men jag tror att saik gör fler mål..så jag tippar 0-4;)
Sv: Nyköping - Skellefteå AIK
Svart-gula Emma: Na Na Na dom underskattar dom så jag tror det blir 2-3
« Föregående · 531640