Knegare: Rönmark är en pajas 4-4 pucken var inne Lhc får tacka Domaren för den här segern. Fy fan säger jag bara på ren svenska.
Inlägg: 1139195
Svarskommentarer
Sv: Så j-kla vackert!!
ante08: tänk att ingen annan i världen såg pucken förrutom du. Du borde bli domare.