distanserad: Noooga då...det bidde ju en sjunde av det hela...
Inlägg: 1142510
Svarskommentarer
Sv: Så j-kla vackert!!
Knegare: japp det blev det. Vet i klån om jag vågar se Matchen på Lördag nervöst ju.