Känns riktigt riktigt bra nu.
Inlägg: 1144134
Svarskommentarer
Sv: Så j-kla vackert!!
Stort jävla grattis!
Slåss för norrland, vi är många som håller på er!
Er seger var en tröst för en bitter Timrå-anhängare ikväll!