Hohoho, heja AIK!
Inlägg: 1144186
Svarskommentarer
Sv: Så j-kla vackert!!
shinzawai: Var en riktig skräll. Skall bli intressant och se hur frustrerade FBK kan bli om SAIK lyckas hålla ihop sitt kompakta försvar och Dahlberg fortsätter att storspela