Ni är nu hela Norrlands lag och stolthet och jag kommer med mina rödvita timråögon heja på er och hoppas verkligen ni kan fortsätta skrälla mot storlagen.
Inlägg: 1144350
Svarskommentarer
Sv: Så j-kla vackert!!
maskot: Det är bara att gratulera SAIK till enorm prestation igår, såg själv matchen fr.o.m 5; perioden.
Lycka till mot FBK.
Är själv TIK:are och vi får skylla oss själva som inte stänger matchen mot HV i lördags, 2-0 och 5 mot 3 två ggr.
Hoppas Ni kan pressa FBK till 7 matcher.
JÄTTEGRATTIS
Lycka till mot FBK.
Är själv TIK:are och vi får skylla oss själva som inte stänger matchen mot HV i lördags, 2-0 och 5 mot 3 två ggr.
Hoppas Ni kan pressa FBK till 7 matcher.
JÄTTEGRATTIS