Sådärja...så studsade vi tebaks till vinnarspåret...
Inlägg: 1530004
Svarskommentarer
Sv: Vi tror på Skellefteå!
Knegare: Bra att du tror på ditt lag men i dag torskar ni på hemmaplan, hoppas jag.