Jimmie Ericsson är vår KAPTEEEN!!
Inlägg: 1579956
Svarskommentarer
Sv: Svenska mästarna!
Ja vad ska man tro då det gäller kapten Jimmie...verkar banne mig som att han är på glid till NHL...å väl där kanske lagkompis med brorsan i Detroit...hur som hellst kul som faan å klart välförtjänt...