Knegare: Ja det är bara att lyfta på hatten för SAIK!
Inlägg: 1581292
Svarskommentarer
Sv: Svenska mästarna!
JÖSSES!! Iåförsig bara försäsong fortfarande men snacka om klasskilnad mellan Lif å Skellefte...