Berka: såg det sen...
Inlägg: 1601114
Svarskommentarer
Sv: Svenska mästarna!
Jupp...seger igen! Å Modoiterna gnölar om utvisningar hit å dit...ingen av dom som höll på oss mot Brynäs...å andra sidan så var det mycket fula efterslängar från deras sida...nästa gång så kanske det går deras väg...