Inlägg: 1601265
Svarskommentarer
Sv: Svenska mästarna!
Jahapp...det var det. Det enda intressanta från den här matchen är hur lång avstängning Jan Sandström får efter smällen på Bellemare...
Saik har lätt att slippa utvisningar det är så i eran borg. Samme fick en 10 för att han gnällde på domaren att han inte släppte pucken någon gång vid en tek, Jimmy Ericsson fick en tillsägelse då han åkte efter domaren i 25 meter och gnällde på att målet borde godkänts.
Jag säger inte att ni är det lag som skulle utvisas mest men bi är jävligt duktiga på att hålla på och fulhaka spelare och slippa straff men uppe i Skellefteå åker man ut som motståndare för de mesta. Idag 8-22 i utvisningsminuter
Å jo jag såg matchen mellan er och Brynäs, dock inte hela så jag besparar mig att kommentera det vidare