Farbror Barbro: de var de jävligaste, hoppas det blir en riktig hårtork i pausen så sjukt statiskt i pp...
Inlägg: 1651058
Svarskommentarer
Sv: AIK vs Luleå
Vi kan så mycket bättre men skönt att se våra mållis är med på noterna, vi gör det lite krångligare än de behöver vara borde bli bättre nästa period