Inlägg: 1651203
Svarskommentarer
Sv: AIK vs Luleå
Sven Sewage: lassi är duktig men deras spelare hänger inte med, bara vi inte börjar spela på resultatet i sista och bara fortsätter trumma på
Blister Brigade:
klasskillnad!
Pesonen gör målen, men Zackrisson är isens gigant. Finnen i deras mål spelar bra och håller nere siffrorna.
Har Fuleå haft tre passningar i rad någon gång efter 40 minuter?