Inlägg: 1651480
Svarskommentarer
Sv: AIK vs Luleå
Sven Sewage: Ni norrlänningar har ju alltid visat den läggningen, stående prenumeration på Norrskensflamman (har de bra sportsidor?) och en ständig längtan att få emigrera till Kolahalvön!
Redigerad kommentar
Maskinen Skellefteå AIK skriver Ek.
Förstår hur han tänker där. Själv skulle jag nog skriva:
"den sovjetiska maskinen Skellefteå AIK"