Inlägg: 1651557
Svarskommentarer
Sv: AIK vs Luleå
Sven Sewage:Vilket vi fortfarande gör, inte kommer dom hem efter knappt ett år eller så, nej dom kämpar på och blir utmärkta spelare.
+ 2
hanzon:
jag förstår vad du menar. Men ni kan alltid trösta er med de soliga tiderna då ni fostrade NHL-stjärnor på löpande band