Inlägg: 1686389
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Sven Sewage: Det där var väl lite larvigt. De enda ryktena jag sett är ju just de två jag nämnde, inget hånfullt i det, så jag undrade om du visste något mer rykte.
Onödigt att blanda in Mannberg...
Onödigt att blanda in Mannberg...
Zappaholic:
nja... jag har hört att vi försöker köpa den målfarlige och poängstarke Daniel Mannberg från er. En riktigt vass spelare, helt klart