Inlägg: 1686484
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Sven Sewage: Men för fan Sven släpp Luleå nu! Har ni några rykten att avslöja till saik eller vad händer på sillyfronten?
Ja nu väntar man bara på att femtekolonnaren Knegare och Qusslingen Blister Brigade ska stiga in i handlingen och försvara psykot.
Mej men det här är en sida där vi diskuterar hockey! Det är inte alls frågan om en manisk förföljelse av Skellefteå AIK, nej nej nej, utan allt psykot skriver är 100% fakta!