Inlägg: 1690264
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
3a ett riktigt bra resultat :)
www.hockeysverige.se/2015/07/06/skelleftea-basta-svenska-lag-201415-rankade-trea-i-europa/
www.hockeysverige.se/2015/07/06/skelleftea-basta-svenska-lag-201415-rankade-trea-i-europa/
Farbror Barbro:
ja nog är man allt stolt över att vi inte lider av köpmani och att vi har anor