Inlägg: 1691564
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Sven Sewage:
Oja hoppas verkligen ni är så dum att ni väljer att aldrig utvecklas och tror att ni kan köra på samma sätt i all evighet, lovar det kommer gå fin fint.
+ 3
– Det är ett helt nytt Modo. Då var vi bara norrlänningar i Modo och vi tog upp sju-åtta juniorer första året. Det är helt nya tider i dag, säger Bäckman och fortsätter.
– Jag tycker att Modo har tappat sin identitet, om man jämför med tidigare.
Varför då?
– Jag tycker att Skellefteå tagit över Modos identitet litegrann. Modo har satsat mycket transatlantiskt och det har blivit ännu mer i år, menar Modos förre tränare som förstår att det krävs andra verktyg i dag än för 10-15 år sedan.