+ 1
Inlägg: 1692563
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Sven Sewage:
Den där var rolig, du av alla anklagar någon för att inte tillföra något och önskar att det fanns en ignore funktion, vi vet ju alla att det är du själv som skulle toppa listan på mest ignorerade användarna.
Den där var rolig, du av alla anklagar någon för att inte tillföra något och önskar att det fanns en ignore funktion, vi vet ju alla att det är du själv som skulle toppa listan på mest ignorerade användarna.
+ 10
Sv: Skellefteå AIK
Gollum: Är du sjuk, inte en endaste svordom. Jo, nu har du missat något. Jag och de andra klubbsupportrana tillför något i den gula boken som du och alla dina nick aldrig kommer att få uppleva.
Inlägg med GRÖN bakgrundsfärg. Ibland lite ljusgröna och ibland med en liten mörkare nyans. Vet du vad det betyder?
+ 5
Sven Tuta:
okej, då far jag helt enkelt ignorera dig då.
Det bästa vore förstås ifall man kunde införa en igonerara knapp här på HS. Så man slapp se skiten. Eller ingen skulle iofs märka någon skillnad ifall du försvann för du tillför ingenting, sorry.