Inlägg: 1693076
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Farbror Barbro:
namnet som jag tänker skulle kunna passa är... trumvirvel...
Yoda Marklund
Farbror Barbro:
namnet som jag tänker skulle kunna passa är... trumvirvel...
Yoda Marklund
Sven Sewage:
Du vet jag betraktar dina inlägg med största respekt och vördnad. Innerst inne tror jag alla andra gör det också.
Finns ju några andra med Skellefteåanknytning du utan problem skulle kunna hedra. Tänker på namn som P.O Enquist,Torgny Lindgren eller ett par Stig,Stig Larsson och Stieg Larsson. Varför inte Larsson den 3e? Larsson III