Inlägg: 1693110
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK
Sven Sewage: Vad är det för fel på nicket du har? Tror ingen blandar ihop dig med Sven Savage.
+ 2
Sven Tuta:
Zzzzzz... jag bor då inte i ett fismoln och är en förlorare på alla plan.