Även med grokoögon så måste man säga att Skellefteå är bättre just nu?
Inlägg: 1700091
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Citat luleforumet: "...enkelt lobba och sargspela ut puckarna..."
Ja, det känner man igen.
Ja, det känner man igen.
+ 1