Inlägg: 1702551
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Zappaholic: Har ni inte räknat ut den verkliga anledningen till Normans (för)långa avstängning? Sista matchen han är avstängd är som av en händelse mot FBK 17/10...
Den stora skandalen här är att Nygren inte ens blir anmäld. För jävla fult tilltag som måste beivras.
Håller inte ofta med dig men när du har rätt i sak är jag inte sämre än att jag kan stå helt på din sida i detta.