Jaha, svenska mästarna torskade igen. Hv och Växjö är krislagen... Örebro imponerade och vann mot Färjestad som jag har en kraftig motvilja mot. Och Modo ! Oj så roligt!
Inlägg: 1703576
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Glömde nämna att det var så bra med Hanses ikväll! Han slapp en start med tidiga mål.
Förutom Luleåmatcherna då vi spelade underbart så var detta den bäst spelade matchen.
Förutom Luleåmatcherna då vi spelade underbart så var detta den bäst spelade matchen.