Men, jag har inte glömt felbedömningarna för Norman och tacklingen på A Lindholm.... Det var käpprätt åt...
Inlägg: 1703792
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Norrans antagande:
Förväntad uppställning mot Rögle:
Målvakt: Hanses (Svensson)
1: Urbom, Burström – Petterström, Forssell, Lundberg
2: Lindgren, Pettersson – Pesonen, Zackrisson, Calof
3: Aho, Heed – Pettersson, Holmström, Broadhurst
4: Olsson, Lindholm, Wingerli
7:e b: Lundberg
13 f: Stenlund-Ädelgran
Jimmie, Norman, Ritola, Anton Lindholm och Anton Öhman ej med. En hyffsad femma borta från spel minst sagt.
Om nu Hanses spelar så får man hoppas hans form från Linköping matchen håller i sig. Dags också att Axel, Zacke, Calof och Pesonen börjar prestera lite mer i målprotokollet. Calof har varit helt ok, men jag hade hoppats på mer. De andra har underpresterat tycker jag, speciellt Axel.
Ska bli intressant se vad junisarna kommer att prestera. Man brukar bli positivt överraskad. Premiär för Isak Stenlund Ädelgran.
Seger för AIK med ett, två mål tror jag på. Vi är en bit bort från 6-2, 7-2 segrar.
Förväntad uppställning mot Rögle:
Målvakt: Hanses (Svensson)
1: Urbom, Burström – Petterström, Forssell, Lundberg
2: Lindgren, Pettersson – Pesonen, Zackrisson, Calof
3: Aho, Heed – Pettersson, Holmström, Broadhurst
4: Olsson, Lindholm, Wingerli
7:e b: Lundberg
13 f: Stenlund-Ädelgran
Jimmie, Norman, Ritola, Anton Lindholm och Anton Öhman ej med. En hyffsad femma borta från spel minst sagt.
Om nu Hanses spelar så får man hoppas hans form från Linköping matchen håller i sig. Dags också att Axel, Zacke, Calof och Pesonen börjar prestera lite mer i målprotokollet. Calof har varit helt ok, men jag hade hoppats på mer. De andra har underpresterat tycker jag, speciellt Axel.
Ska bli intressant se vad junisarna kommer att prestera. Man brukar bli positivt överraskad. Premiär för Isak Stenlund Ädelgran.
Seger för AIK med ett, två mål tror jag på. Vi är en bit bort från 6-2, 7-2 segrar.
Sv: SHL 2015/2016
Jag håller med Wennerholm, straff för filmningar ska tas direkt på isen och inte hålla på och kollas i efterhand. Det blir ohållbart.