FBK var bättre första halvan och AIK andra. Mest kul att vi verkar ha blivit effektivare både i spel 5-5 och i PP. Calof, Zacke och Pesonen fortsatt bra!
Inlägg: 1704814
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Sofos: Kul att höra har missat stora delar av matchen,skönt med ledning hoppas vi håller ihop det.