Zappaholic: Tror jag kom åt en öm punkt. Ta det lugnt med fredagsgroggarna ikväll, det är inte bra att hetsa upp sig så där. Var glad över att det går bra för Brynäs istället, var inte så sur och bitter.
Inlägg: 1706423
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Sofos: Gillar inte grogg :-)
Jag blir bara lite grinig när det kommer, i mitt tycke, obegogad kritik.
För övrigt är jag lugn...
Jag blir bara lite grinig när det kommer, i mitt tycke, obegogad kritik.
För övrigt är jag lugn...