Inlägg: 1706433
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Zappaholic:
Bättre tappra försök än inga(som du åter igen ägnar dig åt) Men hårt jobb istället för fusk lönar sig. Det är därför vi tex har 12 raka vinster mot er.
Måste vara skönt att 'bunta' ihop alla antagonister till en person . Lättja passar in på en fuskare som dig och med så få 'punchlines' som du verkar ha får "vin" skämten räcka och bli över.
Vad som kännetecknar en riktig åsna är oförmågan att förnya sig.
Vad tror du om eran match imorgon??:)
Bättre tappra försök än inga(som du åter igen ägnar dig åt) Men hårt jobb istället för fusk lönar sig. Det är därför vi tex har 12 raka vinster mot er.
Måste vara skönt att 'bunta' ihop alla antagonister till en person . Lättja passar in på en fuskare som dig och med så få 'punchlines' som du verkar ha får "vin" skämten räcka och bli över.
Vad som kännetecknar en riktig åsna är oförmågan att förnya sig.
Vad tror du om eran match imorgon??:)
Nej, detta var pinsamt Yoda/Xtra/Sven.
Ta ett glas till ur boxen vettja.