Inlägg: 1706516
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Tar en kommentar här till Zappaholic,han brukar ju läsa.
Såg du var inne och fjäskade för internets kanske svinigaste person. Fattar du inte det så läs hans senaste kommentar som är kriminell dynga och lögn.
Den sjuke Sven Savage går alltså på om Breivik fortfarande men toppar detta med det fruktansvärt tragiska som hände i Trollhättan.
Fullständig katastrof och det djupaste lågvattenmärket här på HS.
Är inte Sven Savage sinnessjuk då finns ingen sinnessjuk i Sverige.
Såg du var inne och fjäskade för internets kanske svinigaste person. Fattar du inte det så läs hans senaste kommentar som är kriminell dynga och lögn.
Den sjuke Sven Savage går alltså på om Breivik fortfarande men toppar detta med det fruktansvärt tragiska som hände i Trollhättan.
Fullständig katastrof och det djupaste lågvattenmärket här på HS.
Är inte Sven Savage sinnessjuk då finns ingen sinnessjuk i Sverige.
+ 2
Nu vet man ju aldrig med idrott osv osv...,men skulle bli förvånad om matchen levde efter 30 min