Inlägg: 1706883
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Trevligt med rapport från arenan.
5367 på plats var det visst.
Lite för lite på stå men kanske det blir uppsving efter ombyggnationerna.
5367 på plats var det visst.
Lite för lite på stå men kanske det blir uppsving efter ombyggnationerna.
Som vanligt liknade det inte mycket.
Tror inte det var speciellt många i Qatar som slet för klubbmärket ikväll utan mer för att kunna visa sig på stan efter matchen och få sig en bit god mat.
Tror Qatar kommer tillhöra träsket.