Inlägg: 1710040
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Xtravaganskaja:
Känner likadant,onödigt poängtapp men det låg i luften länge i tredje att rätt som det är drar Örebro in en puck.
Riktigt trevliga resultat i övrigt. Roligt för Modo och nog borde de börja klättra.
Jag tror hela Sverige önskar att Modo och Qatar borde byta platser i tabellen.
Qatar åker på dyngstryk och hur är det de sinnesjuka brukar säga?
-Man blir glad!
Av det jag sett verkar de flesta Qatarerna babbla om tränarbyte. Konstigt dom inte ser att Osten misslyckats igen och fått lite för pengarna men även köpt fel.
Bra ändå om de sparkar Fagervall istället för Osten så fortsätter dom göra allt fel.
Känner likadant,onödigt poängtapp men det låg i luften länge i tredje att rätt som det är drar Örebro in en puck.
Riktigt trevliga resultat i övrigt. Roligt för Modo och nog borde de börja klättra.
Jag tror hela Sverige önskar att Modo och Qatar borde byta platser i tabellen.
Qatar åker på dyngstryk och hur är det de sinnesjuka brukar säga?
-Man blir glad!
Av det jag sett verkar de flesta Qatarerna babbla om tränarbyte. Konstigt dom inte ser att Osten misslyckats igen och fått lite för pengarna men även köpt fel.
Bra ändå om de sparkar Fagervall istället för Osten så fortsätter dom göra allt fel.
Är något riktigt bra på G helt klart!! känns som kommer fortsätta vinnartrenden mot ett FBK som varit klart ur slag den sista tiden.
Kul för Modo !!
Kommer man sova lyckligt inatt igen:)
Go AIK!!