{7603}: Domarna var katastrof, det blev fel åt båda håll. Men utvisningen på Zacke som renderade till 2-2 var värst av alla. Men med tanke på spelet vi hade så bådar detta gott! Nog ska vi ge Frölunda en match om seriesegern till slut. Gissar att även Brynäs och Växjö tillhör topp 4.
+ 1