Det där var rätt så skönt:) Terry fortsätter bra!!
Inlägg: 1723210
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Xtravaganskaja: Stark att leda ändå då vi förlorar nästan varje tekning. Abbot är en jäkel på teka
Sv: SHL 2015/2016
Xtravaganskaja: herregud han var trots allt utanför målgården.'get real'
:)
Jimmie har varit mkt bra !! Snyggt när han ägde abbotscheten två gånger :)
:)
Jimmie har varit mkt bra !! Snyggt när han ägde abbotscheten två gånger :)