Inlägg: 1723308
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
{7603}:
Äcklig? Lismande? Tyckte han gjorde ett rätt sympatiskt intryck i intervjuerna och analyserade matchen på ett vettigt och sansat sätt. Sen tycker jag alltid han känts lite 'mjuk' som hockeyspelare och lätt försvinner i vissa typer av matcher.
Osten Baloo har väl lärt killen allt han kan. En härlig Lulegrabb va!?;)
Så inte ska vi väl klaga över något va:)
Äcklig? Lismande? Tyckte han gjorde ett rätt sympatiskt intryck i intervjuerna och analyserade matchen på ett vettigt och sansat sätt. Sen tycker jag alltid han känts lite 'mjuk' som hockeyspelare och lätt försvinner i vissa typer av matcher.
Osten Baloo har väl lärt killen allt han kan. En härlig Lulegrabb va!?;)
Så inte ska vi väl klaga över något va:)
Arlbrandt? ibland vet man inte riktigt vad det är som gör man går igång men han har ju varit i Qatar och lismat sig. Äcklig råttig lismande filmande och fjant.
Största felet är ändå han spelat för Qatar och alla som gjort det är svärtade.