Inlägg: 1723352
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Ingen bländade inledning men Brynäs är bättre och Sweatt är svettigt kass. Förstås inte lika kass som obehagliga Hedman.
Läge av Brynäs att 'vassa' sitt PP då dom lär få några under kvällen. I övrigt väldigt bra BP av Luleå ska tilläggas.
Läge av Brynäs att 'vassa' sitt PP då dom lär få några under kvällen. I övrigt väldigt bra BP av Luleå ska tilläggas.
Jag vidhåller dock att jag tror AIK är en bra bit från toppform och den sista sprutten ta sig mot mål eller andra genombrott och det extra arbetet för att hjälpa saknas.
Heeds bedrövliga vid 2-3 åkte han på raka ben av trötthet är ett tecken också.
Ja Sofos Bulan är nog kapabel till det mesta. Största problemet i dagsläget tror jag ändå är hans till synes osympatiska ledarstil men även bristande taktik gör att Brynäs ser apatiska ut. Taktiken att piska från första match.
AIKs form pekar åt rätt håll och det är viktigast.