+ 1
Inlägg: 1736438
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
{7804}:
En annan har bara rödvin hemma men måste avstå på veckorna.
Tänkte lämna plats för Zappa hoppa in och kommentera men hen har kanske loggat ut för ett långt sommarlov.
Ja jag är också orolig. Känns som det kan bli vad som helst första matchen. Antingen är HV trögstartade eller så gasar dom hårt för att bli lättare tas med efter ett par matcher.
En annan har bara rödvin hemma men måste avstå på veckorna.
Tänkte lämna plats för Zappa hoppa in och kommentera men hen har kanske loggat ut för ett långt sommarlov.
Ja jag är också orolig. Känns som det kan bli vad som helst första matchen. Antingen är HV trögstartade eller så gasar dom hårt för att bli lättare tas med efter ett par matcher.
Är grymt laddad. Har bunkrat upp med ett par flak finöl från Östeuropa, ett par flaggor av Spaniens finaste Riojaviner, Absolut+Kahlua+mjölk, popcorn, salta pinnar, dillchips, ja har inhandlat allt viktigt för maximal trivsel i slutspelstider.
Funderar att sätta upp en lapp i trapphuset: OBS Ring ej snuten, det är slutspelshockey på TVn i lägenhet x.
Sörlänningarna har inte samma passion när det kommer till hockey, inte frugan heller som inte fattar hur man kan bli så förbannad och skrika på TVn.
Hoppas på ett långt slutspel igen.