{7804}: Orkade inte läsa så mycket av ditt svar då du började bla bla bla hört det förut i mitt huvud av ditt hjärnslöa och upprepande innehåll. Tycker fortfarande att de där 10 miljonerna spermierna och åderpålar i tvåan du surrat om hör hemma hos dig och Farbror Barbro. Länge sedan jag sett ett sådant kärlekspar som er två. Inget fel med bromance men ni drar det lite för långt och skyddar varandra oavsett hur jäkla illa ni beter er. Är väl klart man börjar misstänka att det sker något bakom dörrarna mellan er då din båtflykting till fru sover :)
+ 6