+ 1
Inlägg: 1741978
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
{Simple Zappaholic}:
ni skulle ha köpt en bättre målis än Råttio som är toksämst.
Ni skulle ha köpt en mindre hjärndöd talanglös idiot än Gnomström.
Salmela lämnar snart.
Det kommer inte att bli sextonde gången gillt för er nästa höst.
Det är mina ståndpunkter.
ni skulle ha köpt en bättre målis än Råttio som är toksämst.
Ni skulle ha köpt en mindre hjärndöd talanglös idiot än Gnomström.
Salmela lämnar snart.
Det kommer inte att bli sextonde gången gillt för er nästa höst.
Det är mina ståndpunkter.
+ 1
Du tänker att man skulle värvat en spelskickligare målvakt? Någon som kan lägga lite snygga mackor åt sin medspelare?
Så hjärndött...