+ 1
Inlägg: 1742364
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Zappaholic:
Sluta,du är ju värre än Granström.
Jag ska ge dig en hemläxa.
Har Brynäs status höjts eller sänkts sedan Bulan tog över?
Flyr skickliga spelare Brynäs eller lockar ni till er fler talanger och stjärnor med Bulan i skyltfönstret?
Kommer Brynäs spela en attraktivare hockey med Bulan?
Pekar alla kurvor uppåt eller neråt för Brynäs?
AIK då.
T.o.m en amatör som jag ser AIK stänger ner ganska effektivt och kontrollerar. Tålamod och fullt fokus på vinst. Ingen verkar stressad det måste vara vackert och det tolkar jag som spelarna verkligen vill detta.
Sedan tror jag inte det här är AIKs bästa gren och spelsätt och nog är Växjö lite bleka också vilket hjälper till.
Sluta,du är ju värre än Granström.
Jag ska ge dig en hemläxa.
Har Brynäs status höjts eller sänkts sedan Bulan tog över?
Flyr skickliga spelare Brynäs eller lockar ni till er fler talanger och stjärnor med Bulan i skyltfönstret?
Kommer Brynäs spela en attraktivare hockey med Bulan?
Pekar alla kurvor uppåt eller neråt för Brynäs?
AIK då.
T.o.m en amatör som jag ser AIK stänger ner ganska effektivt och kontrollerar. Tålamod och fullt fokus på vinst. Ingen verkar stressad det måste vara vackert och det tolkar jag som spelarna verkligen vill detta.
Sedan tror jag inte det här är AIKs bästa gren och spelsätt och nog är Växjö lite bleka också vilket hjälper till.
Sv: SHL 2015/2016
Zappaholic:
Skämmes ta mig fan?
Du kommer in här på vårt lags forum varenda jävla dag och fjantar dig och kommer med personangrepp. Du är som knort på sommaren, som ett exem, jävla enerverande men svårt att bli av med.
Du kallar mig för idiot! Ser du ner på idioter`Vet du om att en kompis till mig var en idiot, och han blev mobbad och tog livet av sig. Det är ditt fel!
Du skriver om att stoppa upp saker i anus. Vet du om att min morsa gjorde det! Hon fick sedan förstoppning och blodförgiftning och avled. Nu sitter du här och retas här dagarna i ända.
Du är en nazist! Du ser ner på idioter och på dem som stoppar upp saker i anus!
Inser du hur fjantig du är zappa?
Mitt tips till dig är att komma tillbaka hit fram på höstkanten när Brynäs spelar hockey igen. Ni kan satsa på att köpa in Qatarrejects fram till dess, det kommer säkert att bli jättekämnt och vem vet... kanske 16e gången gillt?
Skämmes ta mig fan?
Du kommer in här på vårt lags forum varenda jävla dag och fjantar dig och kommer med personangrepp. Du är som knort på sommaren, som ett exem, jävla enerverande men svårt att bli av med.
Du kallar mig för idiot! Ser du ner på idioter`Vet du om att en kompis till mig var en idiot, och han blev mobbad och tog livet av sig. Det är ditt fel!
Du skriver om att stoppa upp saker i anus. Vet du om att min morsa gjorde det! Hon fick sedan förstoppning och blodförgiftning och avled. Nu sitter du här och retas här dagarna i ända.
Du är en nazist! Du ser ner på idioter och på dem som stoppar upp saker i anus!
Inser du hur fjantig du är zappa?
Mitt tips till dig är att komma tillbaka hit fram på höstkanten när Brynäs spelar hockey igen. Ni kan satsa på att köpa in Qatarrejects fram till dess, det kommer säkert att bli jättekämnt och vem vet... kanske 16e gången gillt?
+ 1
Synnerligen beklämmande inlägg du postat, men du blev ägd av lite kunskap.
Skämmes, ta mig fan.