Kom just hem från matchen. Min oro var obefogad. AIK ägde Växjö ikväll. Bara 2-0, men vi hade ett dussin heta chanser och Växjö typ en. Spelar vi hälften så bra så nästa match vinner vi den också. Hoppas vi grejar det, vi får inte underskatta motståndet, Växjö är ett bra lag.
+ 2