+ 1
Inlägg: 1742893
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
{7804}:
Tim Söderlund menar du förmodligen.
Ja alltså jag tycker AIK står i skuld till Modo och ser gärna utlåningar.
Men jag tycker faktiskt mycket hänger på hur Modo reagerar på Ostens falska lögnaktiga lömska uppvaktning som kommer att komma.
Såg två första perioderna Frölunda-Qatar och av det jag såg vore det extrem orättvisa om Qatar går vidare.
Ungefär lika orättvist som Modo-Leksand.
Tim Söderlund menar du förmodligen.
Ja alltså jag tycker AIK står i skuld till Modo och ser gärna utlåningar.
Men jag tycker faktiskt mycket hänger på hur Modo reagerar på Ostens falska lögnaktiga lömska uppvaktning som kommer att komma.
Såg två första perioderna Frölunda-Qatar och av det jag såg vore det extrem orättvisa om Qatar går vidare.
Ungefär lika orättvist som Modo-Leksand.
Hoppas de lyckas fuska,slå, hugga, gruffa efter avblåsning och vara så jäkla hjärndöda att Frölunda tappar konceptet i nästa match! Hoppas att de gör Frölunda lagom möra till finalen. Lundqvist är halvskadad, Abbot utgick senast axelskadad, säkert är många mörbultade efter alla dessa fula överfall. Kanske kan det bli någon avstängning också för Frölunda. Bara nu inte Qatar viker ned sig totalt. Stor risk för detta med tanke på hur underlägsna de är i skicklighet, rang, snabbhet, bredd, spets, försvar, anfall, passningsspel, ja troligtvis allt utom hjärndödhet och sarg ut?