+ 2
Inlägg: 1784740
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
+ 2
Sv: Säsongen 16/17
Daddeh:
nu kanske du tycker jag är lite knäpp... men jag tycker att ett lag som ställer upp med 11 st från den egna lilla kommunen + 5 st till från regionen fostrade i juniorlagen... de är mindre köpelag än de som ställer upp med 2 st från den egna kommunen.
På samma sätt känner jag att semi, semi, final, final, guld, guld, final, final... det smäller lite högre än flensis arv... men smaken är som baken! Klart man får tycka olika!
nu kanske du tycker jag är lite knäpp... men jag tycker att ett lag som ställer upp med 11 st från den egna lilla kommunen + 5 st till från regionen fostrade i juniorlagen... de är mindre köpelag än de som ställer upp med 2 st från den egna kommunen.
På samma sätt känner jag att semi, semi, final, final, guld, guld, final, final... det smäller lite högre än flensis arv... men smaken är som baken! Klart man får tycka olika!
+ 2
Ni är ett köpeslag, precis som alla andra.