+ 2
Inlägg: 1784819
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
{7536}:
Hänger inte riktigt med på vad du menar med första stycket.
Själv gillar jag min lillebror varför man ogillar sina i Umeå har jag ingen aning om:)
Hänger inte riktigt med på vad du menar med första stycket.
Själv gillar jag min lillebror varför man ogillar sina i Umeå har jag ingen aning om:)
+ 1
Umeå tycker väldigt illa om lillebror men det också är säkert ostens fel om yoda får tycka......